żeby jakoś zacząć

Jestem kobietą i mam po prostu czasem pod górę. Która z nas nie ma? :-)
Mam często na bakier z emocjonalnością i z oczekiwaniami. Znacie to?
Mierzę się codziennie z milionami myśli a czasem ogarnia mnie mniejsza lub większa frustracja a wtedy... wybucham... niczym wulkan co to żył sobie w uśpieniu przez setki lat. Więc erupcja jest konkretna :-).

Relacje z matką, z przodkami, traumy i przekleństwa rodowe. To wszystko wiem, znam ale nadal szukam i przepracowuję. W tym wszystkim są piękna wiedza i mądre wskazówki. Już nie obwiniam. Już próbuję pojąć, zrozumieć i wziąć dla siebie ile się da. A za tym idą radość, spełnienie i już czasami ... brak oczekiwań. A jeśli się pojawiają to już wiem co z nimi zrobić.

Że czasem się nie udaje i ponownie wybucham? Z tym też jakoś sobie radzę bo zamiast obwiniania siebie o erupcję, mam zgodę na to, że mi nie wyszło. Ze widocznie dziś tak miało być ale może następnym razem przyjrzę się temu jeszcze uważniej i jednak zapanuję i zadbam o spokój. 

Raduje mnie to, iż mam już świadomość, znam swoje mocne i słabe strony, wiem nad czym trzeba pracować, co pielęgnować i gdzie szukać pomocy. Uczę się odpuszczać, uczę się na nowo poczucia humoru i dystansu.

A ponieważ lubię pisać i robię to od dawna, postanowiłam stworzyć sobie i mam nadzieję WAM miejsce, gdzie będę mogła gromadzić swoje własne przemyślenia, odczucia i historie. Gdzie będę mogła dzielić się nowo poznaną wiedzą, rozkładać ją na części pierwsze albo i nie... Albo po prostu ją przyjmować z wdzięcznością bez dzielenia włosa na czworo.

Uczestniczyłam już w kilku Kręgach Kobiet i wiem już jak wielka i wspaniała płynie z tego moc. W sieci udało mi się poznać wiele inspirujących i mądrych Kobiet, które borykają się z podobnymi kwestiami do moich, dlatego wiem, że są autentyczne a przez ich energię przemawia prawda i szczerość. Wsparcie otrzymane od nich jest bezcenne.

Moją biblią i księgą mocy jest oczywiście "Biegnąca z Wilkami" C. Pinkoli Estes.  Czytam ją nadal i studiuję i odkrywam na nowo.

Zostań ze mną jeśli jest Ci tu dobrze. Zapraszam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz